מהו מיתוג?


המיתוג הינו אמצעי ליצירת איפיון של גוף מסחרי או חברתי אשר מספק מוצר או שרות לקהל יעד אשר צורך את המוצר או השרות והטמעתו בתודעת הצרכן ע"י ערכים המיצגים את השרות או המוצר המוצעים והצגת יתרונותיו היחסים לשרות או מוצר אחרים.

 

האמצעים ליצירת המיתוג


א. עיצוב תו זהות (לוגו) המיצג את השרות או החברה עפ"י ערכיה. ב. הטמעת תו הזהות באמצעי הפרסום השונים באופן גלוי או מרומז וחזותיים תוך מיצוי יצירת הזדהות בקרבו באמצעים מילוליים.

 

הניסיון שלנו בתחום הוא ההוכחה


משקיפית בעלת ניסיון בתחום והיא יודעת למצוא את נקודות ההתעניינות של לקוחות קיימים ו/או פונטציילים בעסק שלך, אחרי מציאת הנקודות שהן ההחוזק הייחדיות שלך מול המתחרים שלך. אנחנו מחדדים אותום מעצימים אותם ומכוונים אותם לשאר מוצרי הפרסום, שיווק, קידום, פרסום וכ'ו.

 

איך משקיפית ממתגת את עסקך?


א. מחקר, מי הוא קבל היעד של העסק? מהו זמן ההתעניינות במוצר? למי זה מדבר יותר או פחות? ב. העצמה של התשובות האלו במוצרי הפרסום של המוצר שלך, כלומר אם מצאנו שזמן ההתעניינות על המוצר הוא בעונת הקיץ, כלומר זה מוצר עונתי, אז הפרסום שלו צריך לדבר על המוצר עם אלמנטים קייציים, שמש, ביגוד קצר, משקפי שמש ואולי אפילו ים. ג. אנחנו בזמן החקר ענינו בלי לשים לב על השאלה מהי הדרך הטובה לפרסום המוצר? כלומר אולי זה מוצר שקהל היעד שלו עושה את החיפוש למוצר באינטרנט אז נתן שם דגש מאשר בפרסום ניירת. ד. מיקוד מיקוד מיקוד, נתמקד בקהל היעד שלנו, זה שמצאנו אותו במחקר ולא נתפרס, טוב ציפור אחת ביד מאשרכמה ציפורים על העץ.